FAQ

ZAMÓWIENIA


Jak złożyć zamówienie?

Przeglądając kategorie, które zawierają produkty poukładane tematycznie, korzystając z dostępnych filtrów, znajdź produkt który Cię interesuje. Następnie wybierz kolor oraz rozmiar i dodaj go do Koszyka. Następnie przejdź do Koszyka, zaloguj się lub podaj swoje dane i potwierdź zamówienie. Jeżeli jesteś pierwszy raz w naszym sklepie, polecamy założenie konta by mieć dostęp do zamówień, zarówno aktualnych jak i historycznych.


W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt z obsługą sklepu internetowego jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu 62 591 26 54. Dostępny jest również adres poczty internetowej sklep@morganti.pl, pod który można kierować wszystkie pytania, jak i składać zamówienia.


Co w przypadku, gdy zamówiony produkt jest w danej chwili niedostępny?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta była jak najbardziej aktualna. W tym celu kilka razy w ciągu dnia aktualizujemy naszą bazę produktów dodając nowe, jak i usuwając niedostępne. Jednak może sie zdarzyć, że wybrany przez Państwa produkt w danym wariancie (konkretny rozmiar, kolor) może być niedostępny. W przypadku niedostępności w danej chwili zamówionego produktu na podany w Formularzu zamówienia adres email Klienta, zostaje wysłana informacja o niedostępności produktu oraz o planowanej dacie pojawienia się produktu lub propozycji wyboru podobnego produktu.


Jaka jest dostępność produktów?

Zdecydowana większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna w ciągu 24 godz. Oznacza to, że od momentu złożenia zamówienia jesteśmy w stanie skompletować dla Państwa paczkę w 24 godzin i przekazać ja do wysyłki.


Czy cena produktu obejmuje koszty wysyłki?

Nie, podana cena określa wyłącznie wartość towaru. Do tej kwoty należy doliczyć wybrany przez Państwa koszt dostawy.


Co w przypadku, gdy jeden z zamówionych przeze mnie produktów ma dłuższy okres dostępności, czy otrzymam dwie paczki?

Nie, w takim przypadku czekamy na skompletowanie całego zamówienia i wówczas wysyłamy je do Państwa. Jeżeli czas oczekiwania na któryś z produktów jest bardzo odległy, wówczas kontaktujemy się z Państwem by zadecydować czy anulować tą pozycję czy czekać.


Jaki jest stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie.


Czy po złożeniu zamówienia mogę anulować lub zmienić zamówienie?

W celu anulowania lub zmiany zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu internetowego. Anulować lub zmienić zamówienie można jedynie wtedy, gdy nie zostało jeszcze wysłane.


Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty?

Tak, wystawiamy fakturę VAT na życzenie Klienta. Prosimy o podanie wszystkich potrzebnych danych do faktury podczas składania zamówienia. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.


Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

Tak, istnieje możliwość zapłacenia za zakupiony towar przy odbiorze. W czasie składania zamówienia należy wybrać  formę płatności: płacę przy odbiorze, następnie wybrać formę dostawy: kurier, poczta lub Paczkomaty InPost. Zapłacą państwo przy odbiorze paczki kurierowi, listonoszowi lub kartą przy odbiorze przesyłki z Paczkomatu.


Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty zakupionych towarów jest możliwy, ale tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.


Czy zamówiony towar może być wysłany na inny adres, niż podany podczas rejestracji?

Tak, oczywiście. Towar zostanie wysłany na podany przez Państwa adres. W tym celu przed wysłaniem zamówienia proszę wybrać opcję „zmień dane do dostawy”.

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą poza granicę Polski

Tak, oczywiście. Towar zostanie wysłany na podany przez Państwa adres. Przy składaniu zamówienia prosimy wybrać z listy odpowiedni kraj dostawy oraz podać dokładny adres z wszystkimi danymi niezbędnymi do realizacji dostawy w danym kraju. Prosimy pamiętać, że zamówienia zagraniczne realizowane są wyłącznie pod wcześniejszym dokonaniu przedpłaty na nasze konto bankowe lub za pomocą karty kredytowej.

Czy można połączyć kilka zamówień dokonanych przez tą samą osobę w jedno zamówienie?

Tak, jeżeli towar nie został jeszcze wysłany i zamówienia są wykonane przez tą samą osobę. W tym celu prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia kosztów i formy dostawy.


KONTO I DANE OSOBOWE


Czy moje dane osobowe są chronione?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta - w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach, oferowanych przez nasz sklep. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.


Czy mogę zmienić dane osobowe podczas logowania?

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych podanych podczas rejestracji. W tym celu należy zalogować się w serwisie internetowym www.morganti.pl oraz wybrać zakładkę „zmiana danych”.


Czy mogę zmienić swoje hasło?

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość zmiany hasła. W tym celu należy zalogować się w serwisie internetowym www.morganti.pl oraz wybrać zakładkę „zmiana danych”. W formularzu podać swoje dotychczasowe hasło i nowe hasło.

Przesyłka GRATIS*

Kupony rabatowe za newsletter morganti.pl

Kliknij "Lubię to" i bądź na bieżąco

Zapraszamy do kontaktu

Pon - Pt od 8.00 do 16.00

Infolinia +48 62 59 12 654

opłaty wg stawek operatorów


Zapisz się do newslettera I Nowości i promocje na twoim mailu

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami.

Bądź na bieżąco i korzystaj z okazji! Zapisz się do newslettera, a otrzymasz kupon rabatowy na zakupy.

* przy zakupie za min. 200 PLN